PAYROLL PLUS

Werkgeverschap uitbesteden aan DEP WORKS Payroll Plus betekent dat u geen juridisch werkgeverschap meer heeft en dat u zich dus ook geen zorgen meer hoeft te maken over dit deel van uw personeelsadministratie. Voor de medewerkers werkzaam via DEP WORKS Payroll Plus betekent dit dat zij persoonlijke aandacht, goede service en een maatwerk dienstverlening aangeboden krijgen.

 
Wat is DEP WORKS Payroll Plus?

Payrolling het uitbesteden van administratieve en juridische aspecten van het werkgeverschap. Steeds meer werkgevers kiezen voor dit gemak. Met DEP WORKS Payroll Plus gaan wij verder!

 

Veel payroll bedrijven schenken aandacht aan de juridische en administratieve aspecten van payrollen, waarbij de aandacht en dienstverlening volledig gericht is op de opdrachtgever. Wij doen dit met DEP WORKS Payroll Plus ook, maar hierbij stemmen wij onze service en dienstverlening ook heel specifiek af op uw medewerkers. Deze voelen zich hierdoor serieus genomen, gehoord en begrepen bij deze juridische vorm van werkgevershap. Dat noemen wij ‘Plus’.

 
Hoe werkt het?

    • Wij gaan met u in gesprek en inventariseren uw wensen.
    • Wij geven u advies en stellen een offerte voor u op.
    • Wij werken all-in tarieven per uur. Helder en duidelijk zonder verassingen.
    • Bij akkoord benaderen wij uw medewerkers persoonlijk en informeren hen.
    • Wij sluiten een arbeidsovereenkomst met hen af.
    • Wij bieden u en uw medewerkers een 24/7 helpdesk + online dienstverlening.
    • Wij verzorgen vanuit DEP WORKS Digital Office het geautomatiseerde online declaratieproces, de salarisadministratie en de salarisbetaling.
    • Wij verzorgen de online administratie van gewerkte uren, reiskosten, verlof en nemen daarbij ook het ziekteverzuimbeheer van u over.

 

Wat is DEP WORKS Digital Office?
Om u nog beter van dienst te zijn, hebben wij onze dienstverlening gedigitaliseerd. Via DEP WORKS Digital Office (depworks.digitaloffice.nu) krijgt u eenvoudig inzicht in alle gegevens van uw payrollmedewerker(s), kunt u direct nieuwe medewerkers opgeven, facturen raadplegen en managementrapportages opvragen.

 

Uw payrollmedewerkers hebben uiteraard toegang tot een eigen account voor DEP WORKS Digital Office. Hierin kunnen ze gemakkelijk online uren- en reiskosten declareren en salarisgegevens inzien. Declaraties waarvan u als opdrachtgever via een geautomatiseerd proces per e-mail bericht krijgt en die u vervolgens online goed- of af kan keuren.

 

Uren- en reiskosten declaraties kunnen uw payrollmedewerker(s) indienen waar en wanneer zij dit willen. De module is zo ontwikkeld dat dit kan worden gedaan op de laptop, tablet of smartphone (app). Uw payrollmedewerker heeft 24/7 inzicht in declaraties en de status hiervan.

 

ABU, NEN en SNA
DEP WORKS is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA), is NEN 4400-1 gecertificeerd en is lid van de Algemene Bond voor Uitzendondernemingen (ABU) en heeft daarom veel kennis van bijvoorbeeld cao’s, de Wet Werk & Zekerheid, de Wet DBA, pensioenregelingen, (werkgevers)verzekeringen en vele andere belangrijke aspecten in huis. En omdat DEP WORKS aangesloten is bij de ABU, NEN gecertificeerd is en ingeschreven is in het register van de SNA, weet u ook dat uw medewerker krijgt waar hij of zij recht op heeft, namelijk een arbeidsovereenkomst met een beloningsregeling conform uw cao.

 

Wat zijn de voordelen?
DEP WORKS Payroll Plus biedt vele voordelen. Ontzorgen, risicobeperking en flexibiliteit om er een paar te noemen. Maar DEP WORKS Payroll Plus is ook een goede (juridische) werkgever voor uw personeel. U doet uw eigen werving en selectie, maar met behulp van DEP WORKS Payroll Plus worden u de contractuele en administratieve verplichtingen uit handen genomen.

 

Naast de hierboven genoemde punten biedt het uitbesteden van het juridisch werkgeverschap via DEP WORKS Payroll Plus u nog meer voordelen zoals kostenbeheersing (heldere tarieven vooraf), binding van uw medewerkers (equal pay) en continuïteit (mogelijkheid van 6 payrollcontracten over een periode van 5,5 jaar).

 

Met DEP WORKS Digital Office bieden wij online beheer, overzicht (ook als het gaat om het facturatieproces), een uitstekend verzuimbeleid en het willen zijn van, samen met u de beste werkgever! Vragen? Aarzel dan niet en neem contact met ons op via 020-636 0500 of mail naar info@depworks.nl.