020 - 636 0500 info@depworks.nl

Recente vacatures

Vast
Hilversum
Geplaatst 3 dagen geleden

Juridisch Secretaresse Hilversum | 28 – 40 uur | Vast

Werken bij een top 50 accountancykantoor klinkt voor jou als een mooie nieuwe uitdaging. Betrokkenheid en een persoonlijke werkcultuur zijn voor jou waarden die je terug wilt zien op een werkplek. Daarnaast wil jij je graag verder ontwikkelen en niet stilstaan. Dan is dit de werkplek voor jou! Ontwikkeling en doorgroeien in een betrokken werkomgeving staan bij dit accountancykantoor centraal! Wat bieden wij? Een keuze tussen een parttime of fulltime functie en een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een bruto maandsalaris tussen €2.800,- en €3.750,- op fulltime basis;
  • 28 vakantiedagen om heerlijk tot rust te komen;
  • Een uitstekende pensioenregeling, zonder eigen bijdrage;
  • Volop parkeergelegenheid voor de deur en een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen met interne cursussen en toegang tot onze digitale educatieomgeving. Daarnaast zijn er met regelmaat VTO-overleggen om jouw kennis op peil te houden;
  • Iedereen werkt op kantoor, waardoor er veel binding is met je collega’s;
  • Een maandelijkse vrijdagmiddagborrel;
  • Dagelijks een verzorgde lunch op kosten van de baas!
Functieprofiel Als juridisch secretaresse voer jij een breed scala aan ondersteunende taken uit:
  • Opstellen, bewerken en archiveren van juridische documenten zoals contracten, overeenkomsten en rapporten;
  • Voorbereiden van documenten voor klantvergaderingen of juridische procedures;
  • Plannen en coördineren van afspraken en vergaderingen voor de juridische en andere teamleden van het kantoor;
  • Assisteren bij het naleven van wet- en regelgeving, zoals het bijhouden van wijzigingen in belastingwetgeving of andere relevante juridische voorschriften;
  • Uitvoeren van juridisch onderzoek om de accountants en andere professionals binnen het kantoor te ondersteunen;
  • Contact onderhouden met cliënten;
  • Helpen bij het organiseren van interne of externe opleidingssessies over relevante juridische onderwerpen voor het personeel.
Functie-eisen
  • Hbo werk- en denkniveau met een juridische achtergrond;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van het Microsoft Office-pakket. Heb jij ook nog kennis van juridische software? Dat is een groot pluspunt;
  • Goed zelfstandig én in teamverband kunnen werken;
  • Woorden die jou verder omschrijven: betrouwbaar, analytisch en discreet. Tevens weet jij goed prioriteiten te stellen.
Enthousiast geworden? Solliciteer vandaag nog! Mail je CV naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten! Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Juridisch Secretaresse Hilversum | 28 – 40 uur | Vast Werken bij een top 50 accountancykantoor klinkt voor jou als een mooie nieuwe uitdaging. Betrokkenheid en een persoonlijke werkcultuur zijn voor...

Deta-Vast, Vast
Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden

Secretaresse Amsterdam | 28-32 uur | Vast / Deta-vast

Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een salaris in een range van €2.853,- tot €3.851,- op fulltime basis, afhankelijk van ervaring (met groeiperspectief);
  • Flexibele werktijden, want het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet;
  • Hybride werken volgens de 60/40-norm;
  • 32 vakantiedagen en 8,33 % vakantiegeld bij een fulltime dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per km (wekelijks uitbetaald);
  • De keuze om gebruik te maken van een leasefietsregeling;
  • Een laptop van de zaak en de nieuwste iPhone, die je ook privé mag gebruiken;
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden, met keuze uit diverse trainingen;
  • Een in-house cateraar op een modern kantoor, waar je dagelijks tegen een gereduceerd tarief van €3,50 bruto kunt eten en drinken.
  Werken bij een informeel top-10 accountancykantoor in een prachtig state of the art kantoor in Amsterdam met zo'n 120 collega's - en vele honderden collega's op andere kantoorlocaties - vind jij leuk en uitdagend. Maar de formele werkstructuren zijn niks voor jou. Jij gaat graag aan de slag in een informele organisatie waar ruimte is voor een goede werk-privébalans. Na 17:00 uur en in het weekend wordt bijvoorbeeld niet gewerkt! Herkenbaar? Dan is deze vacature jou op het lijf geschreven! Functieprofiel Als secretaresse kom jij te werken in een team van vier secretaresses en een officemanager. In deze veelzijdige rol hoef jij je niet te vervelen. Jouw werkdag wordt gevuld met de volgende werkzaamheden:
  • Beantwoorden van vragen voor alle collega’s, van assistent tot partner;
  • Verzorgen van binnenkomende en uitgaande correspondentie in het Nederlands en Engels;
  • Binnenkomende telefoongesprekken beantwoorden;
  • Verwerken van de maandelijkse facturatie en onderhouden van het CRM-systeem. Denk hierbij aan het bewaken en uitvoeren van diverse administratieve processen;
  • Organiseren van diverse meetings of leuke uitjes; tevens draag je zorg voor een representatieve uitstraling van het kantoor;
  • Ad-hoc zaken direct oppakken om collega’s te ontlasten en samenwerken met het secretariaat op kantoor Utrecht. Teamwork makes the dream work!
Functie-eisen
  • Mbo-/hbo-werk- en denkniveau;
  • Minimaal twee jaar ervaring als secretaresse, waarbij facturatie en een breed administratief takenpakket onderdeel uitmaakten van de werkzaamheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Microsoft Office heeft voor jou geen geheimen;
  • Woorden die jou omschrijven: analytisch, klantgericht, nieuwsgierig en een echte teamspeler.
Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een salaris in een range van €2.853,- tot €3.851,- op fulltime basis, afhankelijk van ervaring (met groeiperspectief);
  • Flexibele werktijden, want het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet;
  • Hybride werken volgens de 60/40-norm;
  • 32 vakantiedagen en 8,33 % vakantiegeld bij een fulltime dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per km (wekelijks uitbetaald);
  • De keuze om gebruik te maken van een leasefietsregeling;
  • Een laptop van de zaak en de nieuwste iPhone, die je ook privé mag gebruiken;
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden, met keuze uit diverse trainingen;
  • Een in-house cateraar op een modern kantoor, waar je dagelijks tegen een gereduceerd tarief van €3,50 bruto kunt eten en drinken.
Enthousiast geworden? Solliciteer direct! Mail je CV naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten! Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Secretaresse Amsterdam | 28-32 uur | Vast / Deta-vast Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder: Een salaris in een range van €2.853,- tot €3.851,- op fulltime bas...

Detachering, Freelance / zzp
Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden

Bestuurssecretaresse Utrecht | 28-33 uur | Tijdelijk i.v.m. een zwangerschapsverlof

Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een salaris in een range van €3.150,- tot €4.846,- op fulltime basis, afhankelijk van ervaring;
  • Flexibele werktijden, want het gaat immers om wat je doet en niet wanneer je het doet;
  • Hybride werken: op maandag, woensdag en donderdag werk je op ons moderne stijlvol ingerichte kantoor, de overige dagen mag je thuis werken;
  • 32 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld bij een fulltime dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per km (wekelijks uitbetaald);
  • Een laptop van de zaak en een IPhone.
Jij neemt graag een kijkje in de keuken bij verschillende bedrijven. Voor jou zit de uitdaging in het opdoen van nieuwe ervaringen. Herkenbaar? Dan is deze tijdelijke vacature bij een top-10 informeel accountancykantoor iets voor jou! Wees niet bang, ook na deze tijdelijke functie hebben we nog toffe andere functies klaarliggen voor jou. Je hoeft dus niet zonder werk te zitten! Functieprofiel Als bestuurssecretaresse kom jij te werken in een team van in totaal vier secretaresses. Eén secretaresse is verantwoordelijk voor de ondersteuning van de stafhoofden en drie bestuurssecretaresses werken ‘1-op-1’ samen met een van de bestuurders. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
  • Beheren van de agenda en mailbox van een bestuurder – let op: dit is een complexe aangelegenheid;
  • Plannen en organiseren van afspraken met interne en externe stakeholders;
  • Bepalen en sorteren van inkomende e-mails op prioriteit; waar mogelijk beantwoord jij deze ook;
  • Verzorgen van correspondentie en voorbereiden van vergaderingen.
Er zijn natuurlijk ook diverse ad-hoc en algemene werkzaamheden waar jij als secretaresse wel raad mee weet. Denk hierbij aan:
  • Voorbereiden van formele en informele AvA’s;
  • Seizoensgebonden overleggen voorbereiden;
  • ‘Partner-director’-bijeenkomsten voorbereiden;
  • Verwerken van partneradministratie;
  • Plannen en verzorgen van partnerevaluaties;
  • Aanspreekpunt zijn voor medische keuringen.
Functie-eisen
  • Mbo-/hbo-werk- en -denkniveau;
  • Beschikbaar vanaf 1 april 2025 tot en met half oktober 2025 en enkele dagen in maart in overleg voor de overdracht;
  • Minimaal drie jaar ervaring als bestuurs- of directiesecretaresse, waarbij je ervaring hebt met het ‘1-op-1’ ondersteunen van een bestuurder;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede kennis van Microsoft Office, SharePoint en ValidSign;
  • Woorden die jou omschrijven: leergierig, klantgericht, nieuwsgierig en een teamspeler.
  Enthousiast geworden? Solliciteer vandaag nog! Mail je cv naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten! Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU-gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Bestuurssecretaresse Utrecht | 28-33 uur | Tijdelijk i.v.m. een zwangerschapsverlof Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder: Een salaris in een range van €3.150,- ...

Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden

Juridisch Secretaresse Amsterdam | 28-32 uur | Vast

Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een bruto maandsalaris tussen €2.900,- en €3.400,- op fulltime basis;
  • Pensioenopbouw;
  • 25 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • Een werkplek waar geluisterd wordt naar jouw behoeften en ambities;
  • Gezellige vrijdagmiddagborrels en andere activiteiten die bijdragen aan een goed teamgevoel.
  Affiniteit met familie- en erfrecht en mediation heb jij. Jij helpt graag families op weg in lastige situaties. Dit kantoor, dat opereert in het hogere segment, staat bekend om zijn effectieve, integere en discrete aanpak in complexe zaken. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin jij je volop kunt ontwikkelen en de kans krijgt om inhoudelijk mee te werken aan de zaken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Functieprofiel Als juridisch secretaresse ondersteun jij één tot drie advocaten, waaronder eventueel een partner. Het betreft een drukke praktijk waar meerdere zaken tegelijk lopen, dus jij hoeft je niet te vervelen. Jouw dagen worden gevuld met de volgende werkzaamheden:
  • Termijnen bewaken en de agenda beheren;
  • Cliënten ontvangen en te woord staan;
  • Processtukken voorbereiden en verzendklaar maken;
  • Dossiers en archieven beheren;
  • Alle overige secretariële werkzaamheden.
Functie-eisen
  • Hbo-denk- en werkniveau;
  • Minimaal drie jaar ervaring als juridisch secretaresse binnen de advocatuur;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Representatief, proactief, zelfstandig, zorgzaam en georganiseerd zijn karaktereigenschappen waar jij over beschikt.
  Enthousiast geworden? Solliciteer vandaag nog! Mail je CV naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten! Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Juridisch Secretaresse Amsterdam | 28-32 uur | Vast Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder: Een bruto maandsalaris tussen €2.900,- en €3.400,- op fulltime basis...

Vast
Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden

Directiesecretaresse Amsterdam | 32 – 36 uur | Vast

Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een bruto maandsalaris tussen €2.950,- en €4.017,- bij een fulltime dienstverband afhankelijk van ervaring;
  • Pensioenopbouw;
  • 166 vakantie-uren bij een fulltime werkweek (36 uur);
  • 8% vakantiegeld;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Direct een vast dienstverband;
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden via GoodHabitz;
  • De mogelijkheid om op vrijdag vanuit huis te werken;
  • Een werkgever die bijdraagt aan jouw gezondheid, met een flinke korting op een sportabonnement via Bedrijfsfitness Nederland.
  Binding met collega’s vind jij ontzettend belangrijk, daarom werk jij het liefst het grootste gedeelte van de tijd op kantoor. Je bent maatschappelijk betrokken en doet graag iets voor de medemens. Daarom gaat jouw voorkeur uit naar een non-profitorganisatie met een groot maatschappelijk belang. Een steentje bijdragen in de gezondheidszorg geeft jou een goed gevoel. Herken jij jezelf hierin? Dan ben ik op naar jou! Functieprofiel Als directiesecretaresse ben jij de schakel tussen het HR-team en het MT. Voor de HR-directrice zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Jouw takenpakket bestaat uit de volgende werkzaamheden:
  • De directrice adviseren over belangrijke zaken en prioriteiten. Je bent haar tweede brein;
  • Beheren van de complexe agenda en mailbox; jij weet hier gemakkelijk structuur in aan te brengen;
  • Voorbereiden en bijwonen van vergaderingen, inclusief notuleren en het opstellen van actiepunten;
  • Ondersteunen bij HR-projecten en activiteiten, zoals het leiderschapsprogramma;
  • Bijhouden van de intranetpagina voor het HR-team;
  • Coördineren van de inhoud van de tweewekelijkse managementnieuwsbrief;
  • Bijhouden en bewaken van het HR-contractbeheer waar nodig;
  • Organiseren van uitjes en vieringen;
  • Samenwerken met de andere directie- en managementassistenten van de ondersteunende directies en elkaar vervangen indien nodig.
Functie-eisen
  • Hbo-werk- en denkniveau;
  • Ervaring in de zorg of binnen HR is geen vereiste, maar we vragen minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Communicatief vaardig, sociaal en punctueel zijn woorden die jou omschrijven.
  Enthousiast geworden? Solliciteer vandaag nog! Mail je cv naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten! Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen) en de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU-gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.  

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Directiesecretaresse Amsterdam | 32 – 36 uur | Vast Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder: Een bruto maandsalaris tussen €2.950,- en €4.017,- bij een fulltim...

Vast
Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden
Het optimaliseren van gebouwen is een cruciale eerste stap naar het creëren van een duurzame toekomst, met als doel netto-nul en verder. De CO2-uitstoot van onroerend goed verminderen door de implementatie van datastrategieën en slimme technologie. Binnen dat deel van de vastgoedsector is dit team van bevlogen, relatief jonge en ambitieuze mensen actief. DEP WORKS is voor dit enthousiaste team op zoek naar een:

Management Assistent (Amsterdam centrum | per direct | 32, 36 of 40 uur | vast)

Vanuit een prachtig kantoor in het centrum van de oude binnenstad van Amsterdam streven zij hun missie na om elk gebouw slim, duurzaam en gezond te maken. Vastgoed is verantwoordelijk voor bijna 40% van de wereldwijde emissies. Daarnaast presteert 90% van de gebouwen niet naar vermogen en 70% zelfs matig tot slecht. Dat maakt vastgoed de meest impactvolle plek om de transformatie naar een duurzame toekomst te versnellen. Als Management Assistent fungeer je als een essentiële schakel binnen dit bedrijf. Je biedt ondersteuning op directieniveau, beheert agenda’s en zorgt voor de algehele coördinatie en uitvoering van uiteenlopende projecten. Je bent proactief, veelzijdig en beschikt over een hands-on mentaliteit. Je werkt met uiterste zorg en hebt een scherp oog voor detail. Werkzaamheden
  • Rapporteren: je werkt nauw samen en rapporteert rechtstreeks aan de directie.
  • Organiseren, voorbereiden en verslaglegging van directie-, management- en aandeelhoudersvergaderingen.
  • Ondersteunen van directie met projectmanagement en executie van eenmalige en periodieke projecten.
  • Management Assistant taken als agendabeheer, projectplanning en afhandelen in-box.
  • Voorbereiden en opzetten van presentaties, zoals kwartaalrapportages.
  Functie-eisen (wensen)
  • Je bent hiervoor in een (of meer) vergelijkbare functie(s) werkzaam geweest.
  • Je hebt een service- en dienstverlenende instelling.
  • Je hebt ervaring met het communiceren op diverse niveaus (incl. C-level).
  • Je voelt je thuis in een jonge, energieke, ondernemende en intelligente werkcultuur.
  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel verbaal als in schrift.
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden en een interesse voor ‘tech’.
  • Je bent een aanpakker met lef en je hebt een “can do” mentaliteit.
  Aanbod
  • Een uitstekend en marktconform salaris.
  • Een uitdagende en afwisselende functie.
  • Alleen meetings wanneer noodzakelijk. Kort, maar krachtig.
  • Een slim, duurzaam en gezond kantoor in hartje Amsterdam.
  • Start uiterlijk om 9:30, maar ook flexibel naar je privésituatie.
  • Je werkt in deze functie op kantoor. Maar een (vaste) thuiswerkdag is geen probleem.
  • De werksfeer is informeel, inclusief, ambitieus, eerlijk en energiek en je spreekt je mening actief uit. De organisatie is plat en purpose driven te noemen.
  • Er is altijd een goed verzorgde gezamenlijke en gezonde lunch.
  • Tot slot wordt het sociale aspect super belangrijk gevonden. Er wordt gebouwd aan een hecht team. Elke vrijdag is er een borrel, er zijn etentjes en gezellige boottochtjes op de grachten.
Interesse? Ben je geïnteresseerd in bovenstaande leuke en uitdagende functie? Mail dan je CV naar melissa@depworks.nl of bel haar op 06 5779 0185.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Het optimaliseren van gebouwen is een cruciale eerste stap naar het creëren van een duurzame toekomst, met als doel netto-nul en verder. De CO2-uitstoot van onroerend goed verminderen door de impleme...

Deta-Vast, Vast
Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden
HR medewerker Amsterdam | 28-32 uur | Vast Collega’s helpen bij hun persoonlijke ontwikkeling is precies waarom jij voor HR hebt gekozen. Iets bijdragen aan de maatschappij is voor jou belangrijk, en daarom ben jij blij dat jouw nieuwe werkgever zich inzet voor de voedselbank. Dat liefde door de maag gaat, weet jij als geen ander, en deze horecagroothandel ook! Kijk jij al uit naar de lunch die elke dag verzorgd wordt? Lees dan snel verder! Functieprofiel Als HR-medewerker ben jij het hart van de organisatie. Jouw werkdag wordt gevuld met de volgende werkzaamheden:
  • Aanspreekpunt zijn voor collega’s over hun arbeidsovereenkomst, personeelsdossier en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Verantwoordelijk zijn voor het op orde houden van de personeelsadministratie;
  • Contractbesprekingen, indiensttreding- en exitgesprekken soepel laten verlopen;
  • Ondersteuning bieden aan leidinggevenden in gesprekken en advies geven vanuit een HR-perspectief wanneer de situatie daarom vraagt;
  • Management adviseren over personeelszaken en verzuim;
  • Officiële documenten opstellen, rekening houdend met arbeidsrechtelijke aspecten;
  • Opleidingsbehoeften signaleren en zorgen voor het tijdig inplannen van verplichte trainingsdagen.
Functie-eisen
  • Minimaal een mbo-4-diploma, bij voorkeur in de richting van HRM;
  • Ten minste twee jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Communicatief vaardig, benaderbaar en sociaal zijn woorden die jou omschrijven.
Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 3.200,- en € 3.800,- op fulltimebasis;
  • 8% vakantiegeld en een reiskostenvergoeding;
  • Dagelijks een goed verzorgde lunch;
  • Trainingen volgen via het bekende platform GoodHabitz;
  • Werken in een familiebedrijf waar iedereen zichzelf mag zijn en waar veel leuke activiteiten met elkaar worden georganiseerd.
Enthousiast geworden? Solliciteer vandaag nog! Mail je cv naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten! Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.  

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

HR medewerker Amsterdam | 28-32 uur | Vast Collega’s helpen bij hun persoonlijke ontwikkeling is precies waarom jij voor HR hebt gekozen. Iets bijdragen aan de maatschappij is voor jou belangrijk, e...

Deta-Vast, Vast
Het Gooi, Utrecht
Geplaatst 3 dagen geleden
Directie secretaresse Baarn | 32 uur | Vast Een uitdaging ga jij niet uit de weg en motiveert jou om het beste uit jezelf te halen. In deze uitdagende rol pak jij de secretariële taken op voor twee nieuwe afdelingen op een het hoofdkantoor van een groot bouwbedrijf. Klinkt dit voor als de uitdaging waar je energie van krijgt? Lees dan snel verder! Functieprofiel Als directiesecretaresse ben jij verantwoordelijk voor de secretariële taken van twee afdelingen. Jouw verantwoordelijkheden zijn:
  • Secretarieel ondersteunen van twee directeuren op de nieuwe corporate afdelingen commercie en gebiedsontwikkeling;
  • Verantwoordelijk voor de (complex) agenda- en mailbox beheer;
  • Voorbereiden en/of controleren van documenten, brieven en vergaderingen;
  • Notuleren van vergaderingen;
  • Uitwerken van presentaties.
Functie eisen
  • Ruime ervaring heb jij al opgedaan als directiesecretaresse. Is dit geweest bij een projectontwikkelaar of bouwbedrijf? Dat is mooi meegenomen;
  • Het gehele Microsoft office pakket heeft geen geheimen voor jou;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Verder weet jij de juiste prioriteiten te stellen, ben je proactief en communicatief vaardig.
Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een salaris in een range van €3.300,- tot €4.100,- op fulltime basis, afhankelijk van ervaring (bespreekbaar);
  • Pensioenopbouw;
  • 26 vakantiedagen plus 11 extra vastgestelde verlofdagen (bij een fulltime dienstverband);
  • 8% vakantiegeld;
  • Een laptop en mobiele telefoon naar keuze;
  • Volop ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden, onder meer via hun eigen interne college;
  • Goede balans tussen werk en privé door flexibele werktijden en gedeeltelijk thuiswerken;
  • Een werkgever die graag bijdraagt aan jouw gezondheid en daarom een deel van je aanvullende zorgverzekering voor haar rekening neemt.
Enthousiast geworden? Solliciteer vandaag nog! Mail je CV naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten! Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.  

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Directie secretaresse Baarn | 32 uur | Vast Een uitdaging ga jij niet uit de weg en motiveert jou om het beste uit jezelf te halen. In deze uitdagende rol pak jij de secretariële taken op voor twee n...

Management Assistent(e) Utrecht | 24-32 uur | Vast Hybride werken is voor jou dé oplossing: verbinding houden met je collega’s en tegelijkertijd werken bij een werkgever die weet hoe belangrijk een goede werk-privébalans is. Bij deze organisatie heb je de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken en zijn er flexibele werktijden. Klinkt goed, toch? Functieprofiel Als managementassistent(e) zorg jij ervoor dat de drie directeuren goed voor de dag komen. Jouw werkdag wordt gevuld met de volgende werkzaamheden:
  • Beheren van agenda’s en plannen van afspraken;
  • Voorbereiden, verslagleggen en bewaken van actie- en besluitenlijsten tijdens directie- en managementoverleg;
  • Afhandelen van correspondentie en e-mails vanuit de holding en regiodirectie;
  • Inhoudelijk voorbereiden van afspraken;
  • Fungeren als sparringpartner voor het directieteam.
Functie-eisen
  • Afgeronde hbo-opleiding;
  • Relevante ervaring opgedaan via stage of eerdere werkervaring;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (dit is een harde eis);
  • Uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden;
  • Je kunt prioriteiten stellen en durft ‘nee’ te zeggen wanneer nodig.
Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Bruto maandsalaris tussen de € 3.200,- en € 3.750,- op basis van fulltime;
  • 8% vakantiegeld en een reiskostenvergoeding;
  • Je valt onder de cao Bouw, wat betekent 48 vrije dagen op fulltimebasis;
  • Smartphone naar keuze en een laptop;
  • Een werkgever die gezondheid hoog in het vaandel heeft en een deel van je aanvullende zorgverzekering vergoedt.
Enthousiast geworden? Solliciteer vandaag nog! Mail je cv naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten! Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Management Assistent(e) Utrecht | 24-32 uur | Vast Hybride werken is voor jou dé oplossing: verbinding houden met je collega’s en tegelijkertijd werken bij een werkgever die weet hoe belangrijk een...

Uitzenden, ZZP
Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden
 

Medewerker Projectadministratie (inkoop, budgetten)

(Amsterdam | 40, 36 of 32 uur| per direct | 1 tot 3 jaar ervaring | zzp / detacheren / uitzenden)

  Een groot en omvangrijk meerjarig infra project (o.a. wegenbouw en omgeving) in de regio Amsterdam/Schiphol. Dit project loopt door tot medio 2027. Het centrale kantoor van waaruit gewerkt wordt ligt in Amsterdam Zuidoost. Dit grote project wordt uitgevoerd door een Spaanse aannemer. Er werken hierdoor veel Spanjaarden op dit kantoor, maar ook veel andere nationaliteiten. De algemene voertaal is daarom Engels.  
  • Administratief ondersteunen van Uitvoerders en Werkvoorbereiders.
  • Administratief ondersteunen bij planningen en verschillende werken.
  • Administratief ondersteunen bij urenregistraties en inzet personeel.
  • Het maken van opdrachtbonnen en het bewaken van leveranciersbudgetten.
  • Het bewaken van budgetten van onderaannemers en inkoop contracten.
  • Doen van verzoeken tot ophogen van de budgetten.
  • Zorgen dat diverse inkoop contracten door het eigen inkoopteam worden opgesteld.
  Functie eisen
  • MBO denk en werkniveau / een administratieve opleiding.
  • Een tot drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Ervaring opgedaan in de bouw en/of infra is een pré, maar geen must.
  • Goede beheersing van de Engelse (voertaal op project) en Nederlandse taal.
  Arbeidsvoorwaarden uitzenden / detacheren
  • Een goed bruto salaris (bouw & infra cao+).
  • 25 vakantiedagen per jaar.
  • 8,33% vakantiegeld.
  • ATV-dagen en indien van toepassing extra leeftijdsgebonden ATV-dagen.
  • Een goede pensioenregeling (Bpf-Bouw).
  • Goede regeling onkostenvergoeding en opleidingsbudget.
  Aanbod zzp / freelance
  • Wij staan ook open voor freelancers met interesse.
  • Tarief is hierbij afhankelijk van je ervaring, dit stellen wij overleg met je af.
  • DEP WORKS biedt een project onafhankelijke, snelle garantiebetaling (14 dagen).
  • DEP WORKS biedt doorlopend interessante projecten bij verscheidene opdrachtgevers.
  Interesse? Wil je meer weten over dit project neem dan contact op met Arienne Mulckhuijse via 06 - 5310 0102 of stuur een e-mail met je werkervaring naar arienne@depworks.nl. Keywords: #wegenbouw #infra #wegenwaterbouw #projectondersteuning #projectsupport #sharepoint #budgetten #inkoop #inkoopcontract #bouw #metenisweten #administratie

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

  Medewerker Projectadministratie (inkoop, budgetten) (Amsterdam | 40, 36 of 32 uur| per direct | 1 tot 3 jaar ervaring | zzp / detacheren / uitzenden)   Een groot en omvangrijk meerjarig in...

Deta-Vast, Vast
Almere, Amsterdam
Geplaatst 3 dagen geleden
Projectcontroller Almere/Amsterdam | 32-40 uur | Vast Waardering krijgen voor het werk dat je levert motiveert. Bij deze organisatie geloven we dat mensen zorgen voor succes. Je kunt rekenen op een open bedrijfscultuur en een positieve werksfeer. Het pakken van eigen verantwoordelijkheid en leren door te doen, daar staan we om bekend. Klinkt goed, toch? Functieprofiel Als projectcontroller houd je toezicht op de financiële aspecten van projecten en ondersteun je de projectorganisatie. Jouw verantwoordelijkheden zijn:
  • Monitoren van de financiële gang van zaken rondom projecten samen met collega's;
  • Controleren van de financiële gegevens in het ERP-systeem;
  • Aanspreekpunt zijn voor vragen over de financiële vastlegging binnen de projectorganisatie;
  • Op de voet volgen van de financiële gang van zaken bij een project door je te verdiepen in de projectorganisatie, met name de financiële stromen;
  • Afgeven van onderbouwde prognoses;
  • Bijhouden en (mede) managen van de kansen en bedreigingen binnen het project;
  • Maken van risicoanalyses.
Functie eisen
  • Minimaal hbo-werk- en denkniveau, verkregen door opleiding of aantoonbaar door eerdere werkervaring;
  • Minimaal twee jaar ervaring in een control functie, bij voorkeur in de bouwsector;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Zelfstandigheid, pro activiteit en nauwkeurigheid;
  • Je hebt oog voor detail en werkt graag gedetailleerd.
Wat bieden wij? Een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
  • Een salaris in een range van €3.750,- tot €5.750,- op fulltime basis, afhankelijk van ervaring (bespreekbaar);
  • Pensioenopbouw;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een laptop en mobiele telefoon;
  • Werken binnen een ambitieus, enthousiast en groeiend team;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, waaronder het volgen van interne opleidingen.
Enthousiast geworden? Solliciteer vandaag nog! Mail je CV naar melissa@depworks.nl. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met mij, Melissa Riecker. Je kunt bellen of een WhatsApp sturen naar 06 – 57 79 01 85. Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten!   Over DEP WORKS DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Projectcontroller Almere/Amsterdam | 32-40 uur | Vast Waardering krijgen voor het werk dat je levert motiveert. Bij deze organisatie geloven we dat mensen zorgen voor succes. Je kunt rekenen op een op...

Vast
Amsterdam, Rotterdam
Geplaatst 3 dagen geleden
DEP WORKS Recruitment is met haar tak Project & Bouw Support een specialist op het gebied van het bemiddelen van ambitieuze vakmensen, (uta)projectmedewerkers, projectleiders, uitvoerders en werkvoorbereiders. Een professionele en no-nonsense dienstverlener gespecialiseerd op het gebied van het uitzenden, detacheren van zelfstandigen het vast bemiddelen (werving & selectie) van mensen voor aansprekende bouwondernemingen die actief zijn op projecten in de sectoren nieuwbouw, woningbouw, renovatie, restauratie, utiliteitsbouw, grond, weg en waterbouw. DEP WORKS is aangesloten bij de ABU, SNA, NENN 4400-1 en VCU gecertificeerd. DEP WORKS is voor haar eigen team op zoek naar enthousiaste, representatieve, communicatief sterke en zakelijk ingestelde:  

Account Manager

(Amsterdam | 32 of 40 uur | per direct | vast)

  Je hebt de vastberadenheid, de ervaring en vooral de drive om je als specialist verder te profileren. Samen met twee directe collega’s ben je binnen een klein team verantwoordelijk voor de verder uitbouw van de commerciële activiteiten van de business unit DEP WORKS Project & Bouw Support. Je acteert zelfstandig en je krijgt daarbij ook heel veel vrijheid. DEP WORKS Project & Bouw Support heeft opdrachtgevers die actief zijn op projecten in de grote randstad regio waarmee je regelmatig om de tafel zit. Door je commerciële inzicht heb je al snel door welke mogelijkheden er zijn en hoe je daarop kunt inspringen. Of het nu gaat om het werven van nieuwe vaklieden of bouwkundigen of het presenteren van de juiste projectmedewerker en specialist op de goede plek. Je bewijst keer op keer proactief, daadkrachtig en vasthoudend te zijn. Je beschikt over voldoende vakinhoudelijke kennis van de bouwsector en je spreekt de taal van de vaklieden, specialisten, uitvoerders en opdrachtgevers.
  • Afspraken maken, projecten bezoeken en contacten langdurig onderhouden.
  • Generen van nieuwe opdrachten bij middelgrote en grote bouwbedrijven.
  • Relatiebeheer, netwerk onderhouden en sales acties ontwikkelen.
  • Gesprekspartner voor contactpersonen (HR, managers, partners en directies).
  • Introduceren van geschikte kandidaten aan opdrachtgevers.
Arbeidsvoorwaarden Een brede en interessante commerciële functie met heel veel vrijheid. Werktijden zijn zeer flexibel te verdelen over 4 of 5 dagen. Salaris onderverdeeld in een vast basis salaris in een range van € 3.000,- tot € 3.750,- bruto per maand, aangevuld met een variabel salaris wat op kan lopen tot een verdubbeling en zelfs meer van het basis salaris. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder deze aantrekkelijke variabele beloning, flexibele werktijden, mogelijkheid om vanuit huis, bij bedrijven en op projecten te werken naar eigen inzicht, een goed pensioen, een leaseauto, een laptop en mobiele telefoon en  onkostenvergoedingen. Werken in een kleine, ambitieuze en groeiende onderneming met leuke collega’s. Een zeer zelfstandige functie waarbij er ook veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling. Informatie en solliciteren Heb je interesse voor deze vacature? Mail dan je CV met een korte motivatie naar Marco de Pagter (marco@depworks.nl / 06 4323 0995) of Arienne Mulkhuijse (arienne@depworks.nl / 06 5310 0102). DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en DEP WORKS is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

DEP WORKS Recruitment is met haar tak Project & Bouw Support een specialist op het gebied van het bemiddelen van ambitieuze vakmensen, (uta)projectmedewerkers, projectleiders, uitvoerders en werkv...

Flexibel werken maakt gelukkig! Elkaar zien als het nuttig is, niet omdat het 9 uur is. Dat is een belangrijk motto bij DEP WORKS. Grotendeels zelf kunnen bepalen waar, wanneer en hoe je werkt. Je werkt 3 dagen van 8 uur of 4 dagen van 6 uur. Je bent na een korte inwerkperiode vrij om te kiezen waar je werkt. Dat kan bij ons op kantoor in Amsterdam. Maar dat kan ook thuis of op een andere locatie zijn. Waar jij het prettig vindt om te werken. Twee keer per maand hebben wij overleg op kantoor met het team, waarvan je een enthousiast onderdeel wordt.

Support medewerker financieel administratief & contracten (Amsterdam + flexibel | 24 uur | vast)

Functieprofiel
  • Ondersteuning afdeling Finance & Administratie.
  • Verantwoordelijk voor DEP WORKS Digital Office.
  • Verwerking uren- en reiskosten (Digital Office).
  • Verantwoordelijk voor facturen administratie (Exact Online).
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer.
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en bijkomende documenten.
  • Opstellen van tussenkomst overeenkomsten en bijkomende documenten.
  • Opstellen van uitzendovereenkomsten en bijkomende documenten.
  • Opstellen van opdrachtbevestigingen.
  • Ondersteunen sales & recruitment team.
  • Verwerken van gegevens uit sollicitatiegesprekken en zorgdragen voor complete files.
  • Overige voorkomende werkzaamheden.
Functie eisen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Ervaring in de uitzenden of recruitment branche is een pré, geen must.
  • Aantoonbare affiniteit met arbeidsbemiddeling is een pré, geen must.
  • 24 uur per week beschikbaar (flexibel in te delen over 3, 4 of 5 dagen).
  • Je hebt een service- en dienstverlenende instelling en je hebt natuurlijk een affiniteit met cijfers en juridische documenten.
Arbeidsvoorwaarden Salaris afhankelijk van je ervaring in een range van € 2.550,- tot € 2.750,- op fulltime basis. Bespreekbaar en aangevuld met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder flexibele werktijden, pensioen, 25 vakantiedagen, 8,3% vakantiegeld, een laptop en een mobiele telefoon, werken binnen een ambities, enthousiast en groeiend team en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Informatie en solliciteren Heb je interesse voor deze vacature? Mail dan je CV naar marco@depworks.nl of neem contact op met Marco de Pagter via 06 4323 0995. DEP WORKS is aangesloten bij de ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen), de SNA (Stichting Normering Arbeid) en is NEN 4400-1 en VCU gecertificeerd. Meer informatie over ons vind je op www.depworks.nl.

Vacature eigenschappen

Vacature categorieOFFICE & MANAGEMENT

Flexibel werken maakt gelukkig! Elkaar zien als het nuttig is, niet omdat het 9 uur is. Dat is een belangrijk motto bij DEP WORKS. Grotendeels zelf kunnen bepalen waar, wanneer en hoe je werkt. Je wer...