Recente vacatures
Uitvoerder
(fulltime | onbepaalde tijd | deta-vast | Utrecht)
Bij restaureren van oude gebouwen is kennis van het verleden in combinatie met hedendaagse technieken en inzichten een vereiste. Voor deze opdrachtgever zijn wij daarom ook op zoek naar mensen met liefde voor het vak. Elk project is anders en dagelijks staat het team voor prachtige uitdagingen die vragen om veel zorg en toewijding. Wij zijn voor deze vacature op zoek naar een zogenoemde “spin in het web” die werkvergaderingen leidt, verbetervoorstellen doet, het complete overzicht houdt over lopende projecten en projectteams, van alles op de hoogte is van wat er op de werken gebeurt en die uitblinkt in het organiseren van een project. Werkzaamheden- Financieel en planmatig verantwoordelijk voor de uitvoering van projecten;
- Voorbereiden en coördineren van verschillende projecten;
- Monitoren van- en sturing op gestelde KPI’s;
- Monitoren van de budgetten en budget planningen behalen;
- Verantwoordelijk voor de oplevering volgens opleveringsafspraken;
- Organiseren van de werkvoorbereiding;
- Maken van planningen en inkopen van diensten en materialen voor werken;
- Op locaties aansturen van medewerkers en onderaannemers;
- Zorgen dat materialen op tijd zijn;
- Coachen en begeleiden van de teams naar een hoger niveau.
- Een MBO- of HBO bouwkundige of technische opleiding;
- Kennis van projectmanagement op HBO niveau;
- Minimaal vier jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Affiniteit met automatiseringsprogramma’s;
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Sociale vaardigheid voor het verkrijgen van draagvlak.
- Een meer dan uitstekend basis salaris.
- Deelnemer bpfBouw pensioen.
- 25 vakantiedagen + 8,3% vakantiegeld.
- 17 doorbetaalde roostervrijedagen.
- Doorbetaalde seniorendagen (leeftijdsafhankelijk).
- Intentie om voor langere tijd het contract aan te gaan.
- Trainingsmogelijkheden voor eigen ontwikkeling.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Werkvoorbereider
(fulltime | onbepaalde tijd | deta-vast | Den-Haag)
Bij restaureren van oude gebouwen is kennis van het verleden in combinatie met hedendaagse technieken en inzichten een vereiste. Voor deze opdrachtgever zijn wij daarom ook op zoek naar mensen met liefde voor het vak. Elk project is anders en dagelijks staat het team voor prachtige uitdagingen die vragen om veel zorg en toewijding. Werkzaamheden- Bepalen en uitwerken van de meest effectieve en efficiënte werkmethoden.
- Berekenen en verzorgen van de bestellingen en inkoop van materialen.
- Onderhandelen met vertegenwoordigers en onderaannemers.
- Opstellen en bewaken van de projectplanning en deelschema’s.
- Bewaken van voortgang en kosten op de bouwplaats.
- Bijhouden van administratie van het bouwproject.
- Controleren, toetsen en aanpassen van werktekeningen.
- Onderhouden van contacten met het uitvoerende team op de bouwplaats.
- Schakel zijn tussen externe contacten en het uitvoerende team op de bouwplaats.
- Een MBO- of HBO bouwkundige of technische opleiding.
- Minimaal vier jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Een meer dan uitstekend basis salaris.
- Deelnemer bpfBouw pensioen.
- 25 vakantiedagen + 8,3% vakantiegeld.
- 17 doorbetaalde roostervrijedagen.
- Doorbetaalde seniorendagen (leeftijdsafhankelijk).
- Intentie om voor langere tijd het contract aan te gaan.
- Trainingsmogelijkheden voor eigen ontwikkeling.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Junior Werkvoorbereider
(fulltime | onbepaalde tijd | deta-vast | Utrecht)
Bij restaureren van oude gebouwen is kennis van het verleden in combinatie met hedendaagse technieken en inzichten een vereiste. Voor deze opdrachtgever zijn wij daarom ook op zoek naar mensen met liefde voor het vak. Elk project is anders en dagelijks staat het team voor prachtige uitdagingen die vragen om veel zorg en toewijding. Werkzaamheden- Bepalen en uitwerken van de meest effectieve en efficiënte werkmethoden.
- Berekenen en verzorgen van de bestellingen en inkoop van materialen.
- Onderhandelen met vertegenwoordigers en onderaannemers.
- Opstellen en bewaken van de projectplanning en deelschema’s.
- Bewaken van voortgang en kosten op de bouwplaats.
- Bijhouden van administratie van het bouwproject.
- Controleren, toetsen en aanpassen van werktekeningen.
- Onderhouden van contacten met het uitvoerende team op de bouwplaats.
- Schakel zijn tussen externe contacten en het uitvoerende team op de bouwplaats.
- Een MBO- of HBO bouwkundige of technische opleiding.
- Twee jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare of voorlopende functie.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Een meer dan uitstekend basis salaris.
- Deelnemer bpfBouw pensioen.
- 25 vakantiedagen + 8,3% vakantiegeld.
- 17 doorbetaalde roostervrijedagen.
- Intentie om voor langere tijd het contract aan te gaan.
- Trainingsmogelijkheden voor eigen ontwikkeling.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Uitvoerder - renovatie, onderhoud en modificatie ziekenhuizen
(Amsterdam | fulltime | deta-vast )
Deze opdrachtgever houdt zich onder andere bezig met renovatie, onderhoud en modificatie binnen ziekenhuizen. Dit stabiele familiebedrijf voert als vaste partner (dagelijkse) onderhoudswerkzaamheden uit in diverse ziekenhuizen. Functieomschrijving De uitvoerder (ziekenhuis, medisch en zorg) werkt voornamelijk vanuit de locatie Amsterdam en zorgt ervoor dat de dagelijkse projecten en mutaties vlekkeloos verlopen. De dagelijkse aansturing van collega’s en onderaannemers, dagelijks aanspreekpunt voor vragen vanuit de opdrachtgever(s) en het organiseren, coördineren en begeleiden van onderhoudsprojecten en mutaties op niet alledaagse plekken binnen ziekenhuizen en de medische sector. De specifieke branche (ziekenhuizen) betekent dat altijd met patiënten, zorgmedewerkers, bewoners en artsen wordt gewerkt. Dit vraagt om een speciale benadering, maar het zorgt ook voor een leuke variatie in het werk. Het gaat hierbij ook om het op een goede manier kunnen communiceren met deze partijen. Op een motiverende en inspirerende wijze. De uitvoerder maakt deel uit van een hecht team van collega’s bestaande uit timmermannen, schilders, werkvoorbereiders, projectbegeleider en een bedrijfsleider.- MBO werk- en denkniveau en een bouwgerichte opleiding;
- Bekend met een digitale werkomgeving (softwarematig);
- Communicatief sterk, leidinggevende capaciteiten en goed kunnen samenwerken;
- Flexibel, enthousiast, accuraat, representatief en servicegericht;
- Geen 9 tot 5 mentaliteit.
- Een uitstekend salaris met alle extra’s die de cao bouw & infra biedt;
- Hieronder naast 25 vakantiedagen een behoorlijk aantal extra vrije dagen;
- Een van de beste pensioenregelingen van Nederland;
- Auto en mobiele telefoon;
- Drie dagen op reis met je collega’s, personeelsborrels die je niet snel vergeet;
- Een sportschool in het hoofdkantoor waar je vrij kunt sporten of lessen kunt volgen.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Office Manager (Amsterdam | omgeving CS | 26 tot 40 uur | deta-vast)
Als Office Manager ben je binnen dit advocatenkantoor het eerste aanspreekpunt voor alle niet-juridische issues. Je bent onderdeel van het secretariaat. Je zorgt voor een efficiënte en prettige werkplek voor iedereen. Jij bent verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen van het kantoor. Je onderhoud de contacten en zorgt voor de contracten met bestaande leveranciers. Je onderhandelt over tarieven en werkzaamheden en je houdt nieuwe ontwikkelingen op de markt in de gaten. Verder houd je de website bij en schrijf je berichten voor socialmediakanalen. Je verzorgt de nieuwsbrief en ondersteunt de HR Manager. Je vertegenwoordigt het kantoor in het huurdersoverleg van het pand waarin het kantoor is gevestigd. Je geeft sturing aan het secretariaat en begeleid werkstudenten. Ook spring je bij drukte bij op het Secretariaat en/of de administratie. Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen op, maar ook buiten kantoor. Functie eisen- Als je een servicegerichte en dienstverlenende instelling hebt en het leuk vindt om mensen te ontzorgen, dan is dit de baan voor jou!
- Je vindt het niet erg om soms snel je prioriteiten bij te moeten stellen.
- HBO werk- en denkniveau en 5 tot 8 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
- Organisatorisch sterk, zelfstandigheid en goed kunnen samenwerken.
- Uitstekende beheersing in de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
- Doortastend en sociaal vaardig.
- Je bent minimaal 26 uur, maar bij voorkeur iets meer uren per week beschikbaar.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Calculator (m/v)
(Regio groot Amsterdam | 40 uur | detachering/vast of zzp)
Voor een paar prachtige projecten in de regio Amsterdam is DEP WORKS Project & Bouw Support op zoek naar een Calculator. Is calculeren helemaal jou ding en heb jij al enige ervaring op dit gebied opgedaan? Dan komen wij graag met je in contact. Een uitdagende functie met een uitgebreide takenpakket en veel verantwoordelijkheid. Je bent verantwoordelijk voor het uitwerken en uitrekenen van bestekken, materialen, manuren en bijzonderheden van deze projecten. Aan de hand van het bestek, tekeningen en andere gegevens bepaal je welke soort en hoeveelheid materialen, materieel en mankracht nodig zijn. Bij diverse leveranciers en onderaannemers vraag je offertes op en je vergelijkt deze met elkaar. Je regelt met leveranciers en onderaannemers materiaalleveranties en dienstverlening en bedingt kortingen op de prijs. In overleg met de projectleider maak je een keuze met wie je uiteindelijk in zee gaat. Je maakt uiteindelijk een begroting van de kostprijs van het specifieke project. Door het vaak bezoeken van de projecten krijg je een goed inzicht in de vraagstelling inzake calculaties. Je komt met alternatieven en weet deze goed te onderbouwen. Vanaf schetsontwerp tot en met definitief ontwerp bepaal je de bouwkosten. Functie (wensen)- Een afgeronde HBO Bouwkunde opleiding of vergelijkbaar.
- Enige calculatie ervaring bij een aannemer of andere bouwonderneming.
- Ervaring in het maken van EMVI-Plannen, het werken met UAV en/of calculeren van RAW Bestekken KPD.
- Je bent een proactieve zelfstarter met goede communicatieve vaardigheden.
- Je kan zelfstandig werken in een klein team.
- Je bent accuraat, gedreven en analytisch en cijfermatig sterk.
- In staat met onderbouwde alternatieven te komen en weet deze te verdedigen.
- In het bezit van VCA Certificaat en een Rijbewijs B (BE is een pre).
- Het betreft een vaste aanstelling, wellicht voorafgegaan door een korte detacheringsperiode. Een zelfstandige (zzp) zou een tijdelijke optie kunnen zijn wanneer wij de juiste kandidaat niet meteen hebben gevonden.
- Een uitstekend bruto salaris wat ligt in een range van € 4.050,- tot € 4.450,- afhankelijk van het aantal jaren ervaring die je meeneemt.
- 25 vakantiedagen per jaar.
- 8,33% vakantiegeld.
- Extra roostervrije dagen.
- Extra leeftijdsgebonden roostervrijedagen per jaar.
- Een uitstekende pensioenregeling (Bpf-Bouwpensioen).
- Een leaseauto, laptop en mobiel.
- Vergoeding voor scholingskosten.
- Een hecht team en flexibele werktijden.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Senior Werkvoorbereider Betonbouw
(Amsterdam | fulltime | 2 posities | per direct | vast 12 maanden + onbepaalde tijd)
Verantwoordelijkheid voor de voorbereidende betonbouw werkzaamheden voor één of meerdere projecten waaronder de planning, de financiële bewaking, de kwaliteit bewaken van de veiligheid en de administratie. Logistiek complexe bouwopdrachten, constructief interessante ontwerpen en spraakmakende projecten. Je beheerst alle facetten van de werkvoorbereiding binnen de betonbouw. Je rapporteert direct aan hoofd werkvoorbereiding/bedrijfsleider en je stuurt één of meerdere werkvoorbereiders aan. Het team bestaat uit 23 collega’s in loondienst aangevuld met zelfstandigen. Het betreft een hecht, enthousiast en informeel team. Je komt te werken met meerdere werkvoorbereiders, calculators, betontimmerlieden, uitvoerders, gietbouwers en een hoofd werkvoorbereiding/bedrijfsleider.- HBO werk- en denkniveau.
- Minimaal 5 jaar ervaring als zelfstandig of Senior Werkvoorbereider (betonbouw).
- In staat om mensen te enthousiasmeren en te coachen.
- Beheerst de Nederlandse taal uitstekend, in woord en geschrift.
- Analytisch sterk en in staat hoofd- van bijzaken te onderscheiden.
- Weet het beste uit het team te halen.
- Uitstekend bruto salaris (Bouw & Infra CAO / UTA).
- Goede bonusregeling.
- 25 vakantiedagen per jaar
- 8,33% vakantiegeld
- ATV/roostervrije dagen.
- Leeftijdsgebonden ATV/roostervrije dagen.
- Een lease auto, laptop, mobiel, etc.
- Een uitstekende pensioenregeling (Bpf-Bouwpensioen).
- Volledige vergoeding en ondersteuning training/opleiding.
- Gezelligheid met team onder en buiten werktijd (sportavonden, wintersport, etc.).
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Werkvoorbereider Renovatie en Transformatie
(fulltime | regio Gelderland / Overijssel)
- De afdeling Renovatie & Transformatie geeft bestaand vastgoed een tweede leven;
- Diegene die wij zoeken gaat zich inzetten voor projecten tot ongeveer vijf miljoen;
- De technische voorbereiding en financiële bewaking;
- De inkoop van diverse projecten (in bewoonde of in gebruik zijnde staat);
- Bewaken meer/minderwerk, inkoopresultaten, manuren en materiële inzet;
- Ondersteunen en adviseren van de projectleider;
- Dit op het gebied van uitvoerbaarheid, technische (gegarandeerde) kwaliteit, planning, budget en de wettelijke bouwtechnische en bouwfysische regelgeving;
- Samen kijken naar de uitdagingen die er liggen;
- In oplossingen denken;
- Zien van de snelheid waarmee de projecten gerealiseerd worden;
- Zien van de diversiteit aan projecten als een mooie uitdaging.
- Een bouwkundige MBO en/of HBO opleiding;
- Enkele jaren (3 tot 5) ervaring als Werkvoorbereider;
- Ervaring bij voorkeur binnen de renovatie- en transformatietak;
- Toekomstbestendig en klantgericht kunnen inspelen op voorkomende veranderingen;
- Moeiteloos en actief kunnen schakelen tussen betrokken partijen;
- In staat om procesvoortgang en kosten goed te kunnen bewaken;
- Kunnen signaleren van afwijkingen en deze indien nodig corrigeren;
- Kennis van LEAN, en deze kunnen toepassen op de projecten;
- Verbeter plekken kunnen analyseren en met concrete actiepunten komen.
- Werkzaam in de regio Zwolle, Apeldoorn, langs de IJssel naar Barneveld;
- Werken bij een innovatief en duurzaam bouw- en vastgoedbedrijf;
- Volop kunnen ontwikkelen en voldoende doorgroeimogelijkheden;
- Een goede balans tussen werk en privé;
- Flexibele werktijden en gedeeltelijk thuiswerken;
- CAO Bouw & Infra (UTA), smartphone en laptop.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Uitvoerder Betonbouw
(Amsterdam | fulltime | per direct | vast 12 maanden + onbepaalde tijd)
- Dagelijkse leiding van één of meerdere betonbouwploegen.
- Waarborgen van de (werk)veiligheid en voortgang.
- De werkplanning in orde maken.
- Communiceren met alle betrokken partijen over de planning en werkmethodes.
- Signaleren en rapporteren meer- en minderwerk.
- De afdeling werkvoorbereiding informeren over meer- en minderwerk.
- De (uren)budgetten nauwkeurig naleven.
- De voorgeschreven/gewenste kwaliteit van de productie nauwkeurig naleven.
- Beheren van de juiste documentenstroom.
- HBO werk- en denkniveau.
- Een afgeronde opleiding Uitvoerder B&U en leidinggevende (is een pré).
- Ervaring met MS Office en Solibri (zeer gewenst).
- Nederlandse schriftelijke en communicatieve vaardigheden zijn goed.
- Naast humor een proactieve bijdrage leveren aan gezamenlijk resultaat.
- Ervaring in een soortgelijke functie (bij voorkeur).
- Uitstekend bruto salaris (Bouw & Infra CAO / UTA).
- Goede bonusregeling.
- 25 vakantiedagen per jaar
- 8,33% vakantiegeld
- ATV/roostervrije dagen.
- Leeftijdsgebonden ATV/roostervrije dagen.
- Een lease auto, laptop, mobiel, etc.
- Een uitstekende pensioenregeling (Bpf-Bouwpensioen).
- Volledige vergoeding en ondersteuning training/opleiding.
- Gezelligheid met team onder en buiten werktijd (sportavonden, wintersport, etc.).
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Werkorganisator / Assistent uitvoerder WMO
(Amsterdam | fulltime | per direct | 3 tot 6 jaar ervaring | vast)
Een bouwonderneming werkzaam in Noord- en Zuid-Holland, Flevoland en Utrecht actief op grootschalige en langlopende renovatie- en verbouwingsprojecten. Deze functie is een duo functie Werkorganisator/Assistent Uitvoerder op de afdeling WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning). Verantwoordelijk voor zowel het verrichten van de taken van de Werkorganisator, als de taken van de Uitvoerder. De Wet Maatschappelijke Ondersteuning regelt dat ouderen en mensen met een beperking langer ondersteuning kunnen krijgen en daardoor langer thuis kunnen blijven wonen.- Verantwoordelijk voor het gehele proces van voorbereiding, uitvoering tot nazorg.
- Bewaken van het proces, de planning en de kosten.
- Weet goed alle partijen bij het proces te betrekken en te enthousiasmeren.
- Weet de planning te behalen.
- Legt gemakkelijk contact en schakelt snel.
- Weet helder te communiceren met alle betrokkenen.
- Opnamelijsten uitwerken en ontbrekende vergunningen aanvragen.
- Leiding geven aan vaklieden en onderaannemers aansturen.
- Signaleert meer- en minder werk.
- Zorgen voor een juiste en tijdige oplevering.
- Zorgen voor een veilige werkplaats.
- De nodige werkplekinspecties en toolboxen uitvoeren.
- Proactief, probleemoplossend en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
- Uitstekend bruto salaris (Bouw & Infra CAO)
- 25 vakantiedagen per jaar
- 8,33% vakantiegeld
- 15 roostervrije dagen.
- Leeftijdsgebonden roostervrijedagen.
- Een lease auto, laptop, mobiel, etc.
- Een uitstekende pensioenregeling (Bpf-Bouwpensioen).
- Een goede regeling onkostenvergoeding.
- Creativiteit, enthousiasme en resultaatgerichtheid op de werkplek.
- Ruimte voor verdere persoonlijke groei en ontwikkeling.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Projectvoorbereider Nieuwbouw
(fulltime | regio Overijssel)
- Vormgeven van processen in het voortraject van een nieuwbouwproject;
- Een project begeleiden naar het optimale ontwerp;
- Dit begeleiden samen met opdrachtgever en adviseurs;
- Inzetten van vernieuwende ideeën en productkennis;
- Dit bij complexe en technische vraagstukken en uitdagingen;
- Meewerken aan tenders en uitstippelen hoe deze te winnen;
- Bewaken van de voortgang en daar waar nodig actie ondernemen;
- Meedraaien in het bouwteam;
- Ondersteuning verlenen tijdens de verschillende fases van een bouwproject;
- Afstemming zoeken met je collega’s van prijsvorming, projectontwikkeling, projectleiding én collega projectvoorbereiders.
- Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie in de bouwwereld;
- Een bouwkunde diploma (of vergelijkbaar) en HBO denk- en werkniveau;
- Bij voorkeur ervaring in de nieuwbouw opgedaan;
- Ondernemend, klantgericht en houdt van plannen en organiseren;
- Laat de nodige accuratesse zien;
- Een teamspeler die zelfstandig werkzaamheden oppakt.
- De vrijheid om zelf de meest optimale invulling te geven aan deze functie;
- Werken bij een innovatief en duurzaam bouw- en vastgoedbedrijf;
- Volop kunnen ontwikkelen en voldoende doorgroeimogelijkheden;
- Een goede balans tussen werk en privé;
- Flexibele werktijden en gedeeltelijk thuiswerken;
- CAO Bouw & Infra (UTA), smartphone en laptop;
- Een elektrische leaseauto met laadpas.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Uitvoerder
(Regio Rotterdam | 40 uur | per direct | 5 jaar | vast)
Voor een snel groeiende betonbouwer is DEP WORKS Project & Bouw Support op zoek naar een kandidaat die met een leuk en gemotiveerd team werkt aan klein- tot grootschalige projecten. Werkzaamheden bestaan onder andere uit het aansturen van meerdere projecten, leiding geven aan verschillende teams, het omzetten van technisch tekenwerk in vakkundige werken, het houden van toezicht op het werk, de voortgang en kwaliteit van het project, het maken van planningen voor de medewerkers op de bouw, het houden van digitaal en financieel overzicht. Je hebt een passie voor beton, een aantal jaar werkervaring in de betonbouw, je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en weet dit op een efficiënte manier toe te passen, zowel in het Nederlands als in het Engels, je hebt kennis van AutoCAD en BIM en je In het bezit van een rijbewijs B. Arbeidsvoorwaarden (vaste positie)- Bruto salaris, zelfs beter dan de Bouw & Infra CAO.
- 25 vakantiedagen per jaar.
- 8,33% vakantiegeld.
- 20 roostervrije dagen.
- 10 tot 13 leeftijdsgebonden roostervrijedagen per jaar.
- Een uitstekende pensioenregeling (Bpf-Bouwpensioen).
- Een mooie leaseauto.
- Een laptop, mobiele telefoon, etc.
- Vergoeding voor werkkleding.
- Vergoeding voor gereedschap.
- Vergoeding voor scholingskosten.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Calculator Renovatie en Transformatie
(fulltime | Zuid West Nederland)
- Verzorgen van de calculatie van grootschalige renovatie- en transformatieprojecten;
- Een analytische denkwijze loslaten op bouwtekeningen en bouwlocaties bezoeken;
- Met inbeeldingsvermogen een project vormgeven;
- Een project vertalen in een projectbegroting;
- Samen met onderaannemers sturen op de juiste kostprijs;
- Offertes aanvragen en regelmatig contact hebben met onderaannemers.
- Minimaal 5 jaar werkervaring als calculator of in een vergelijkbare functie;
- Een bouwkunde diploma en HBO denk- en werkniveau;
- Ervaring met renovatie- en transformatieprojecten is een pré, maar geen eis.
- Werken bij een innovatief en duurzaam bouw- en vastgoedbedrijf;
- Volop kunnen ontwikkelen en voldoende doorgroeimogelijkheden;
- Een goede balans tussen werk en privé;
- Flexibele werktijden en gedeeltelijk thuiswerken;
- CAO Bouw & Infra (UTA), smartphone en laptop;
- Een elektrische leaseauto met laadpas.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT |
Account Manager
(Amsterdam | 32 of 40 uur | per direct | vast)
Je hebt de vastberadenheid, de ervaring en vooral de drive om je als specialist verder te profileren. Samen met twee directe collega’s ben je binnen een klein team verantwoordelijk voor de verder uitbouw van de commerciële activiteiten van de business unit DEP WORKS Project & Bouw Support. Je acteert zelfstandig en je krijgt daarbij ook heel veel vrijheid. DEP WORKS Project & Bouw Support heeft opdrachtgevers die actief zijn op projecten in de grote randstad regio waarmee je regelmatig om de tafel zit. Door je commerciële inzicht heb je al snel door welke mogelijkheden er zijn en hoe je daarop kunt inspringen. Of het nu gaat om het werven van nieuwe vaklieden of bouwkundigen of het presenteren van de juiste projectmedewerker en specialist op de goede plek. Je bewijst keer op keer proactief, daadkrachtig en vasthoudend te zijn. Je beschikt over voldoende vakinhoudelijke kennis van de bouwsector en je spreekt de taal van de vaklieden, specialisten, uitvoerders en opdrachtgevers.- Afspraken maken, projecten bezoeken en contacten langdurig onderhouden.
- Generen van nieuwe opdrachten bij middelgrote en grote bouwbedrijven.
- Relatiebeheer, netwerk onderhouden en sales acties ontwikkelen.
- Gesprekspartner voor contactpersonen (HR, managers, partners en directies).
- Introduceren van geschikte kandidaten aan opdrachtgevers.
Vacature eigenschappen
Vacature categorie | OFFICE & MANAGEMENT, PROJECT & BOUW |